Derde contrast M&A Survey: houvast voor uw praktijk

Dit seminarie is opgebouwd aan de hand van de resultaten van de derde contrast M&A Survey. Het seminarie overstijgt evenwel de loutere duiding van de M&A Survey resultaten. Er worden concrete dos & don’ts aan de deelnemers meegegeven. Ook worden, samen met de deelnemers, verschillende casussen besproken. Ten slotte zullen ook een aantal trends in M&A worden toegelicht.

Erkenning voor 3 juridische punten (OVB)

woensdag 09 oktober 2013

Dit seminarie is opgebouwd aan de hand van de resultaten van de derde contrast M&A Survey. De M&A Survey onderzoekt de concrete invulling van een aantal klassieke variabelen in overnameovereenkomsten. Welke garanties en verklaringen worden er traditioneel wel of niet gegeven? Binnen welke termijn(en) moeten garantieclaims worden ingediend? Hoelang duurt de niet-concurrentieverplichting die aan de verkoper wordt opgelegd?

De M&A Survey is, sinds de eerste editie in 2007, uitgegroeid tot een belangrijk instrument voor de Belgische overnamepraktijk en kan worden beschouwd als de “formule Claeys” van de Belgische M&A praktijk.

Het seminarie overstijgt evenwel de loutere duiding van de M&A Survey resultaten. Er worden concrete dos & don’ts aan de deelnemers meegegeven. Ook worden, samen met de deelnemers, verschillende casussen besproken. Ten slotte zullen ook een aantal trends in M&A worden toegelicht.

Programma

12u00-12u20
Ontvangst met lunch

12u20-12u30
Inleiding

12u30-13u15
M&A Survey: dos & don’ts – deel 1
Evy Claeyé, advocaat bij contrast

13u15-14u00
M&A Survey: dos & don’ts – deel 2
Jeroen Stevens, advocaat bij contrast

14u00-14u15
Koffiepauze

14u15-15u00
Vraagstukken uit de praktijk
Bart Bellen, advocaat bij contrast

15u00-15u30
Trends in M&A
Jos Behiels, Managing Director Corporate Finance / Commercial Banking bij ING

15u30-16u00
Rondetafelgesprek


In samenwerking met:
Larcier

Locatie:

contrast law seminars
Minervastraat 5
B-1930 Zaventem

ligging.

 

De inschrijvingsprijs voor het seminarie bedraagt 125 EUR (excl. BTW).
Documentatie, lunch en koffiepauze zijn inbegrepen

Erkenning voor 3 juridische punten (OVB)

Hoe betalen:

Na inschrijving ontvangen de deelnemers een factuur. De inschrijvingsprijs moet dan worden overgeschreven binnen een termijn van 30 dagen. Alle prijzen zijn excl. 21% btw.

Enkele nuttige gegevens:

BANK VAN BREDA: 
IBAN BE65 6451 4710 6696 
BIC JVBABE22

Praktische informatie:

Elke inschrijving kan zonder kosten tot 5 dagen voor het seminarie worden geannuleerd. Mocht iemand u vervangen tijdens een seminarie, dan weten wij dit graag op voorhand. Elke effectief aanwezige deelnemer ontvangt op aanvraag een aanwezigheidsattest.